czwartek, 9 maja 2013

Joko - Orient Express


Orient Express to limitowana kolekcja lakierów do paznokci firmy Joko na sezon wiosna-lato 2013. W jej skład wchodzi 10 lakierów o żywych, nasyconych kolorach. Ja mam 3 z nich: Persian Carpet, Blue Fez oraz Golden Horn. Nie będę szczegółowo rozpisywała się o właściwościach tych lakierów (np. jak długo się trzymają itd.), bo pisałam już o tym TUTAJ, a te z tej serii zachowują się podobnie. Chciałabym Wam tylko pokazać jak lakiery prezentują się na paznokciach.

Persian Carpet J179. Jest to lakier kremowy, bez żadnych drobinek w kolorze pastelowej zieleni (nie jest to typowy kolor mięty na jaki liczyłam):
Blue Fez J178. Również jest kremowy, bez drobinek. Kolor - pastelowy niebieski (mój ulubiony):

I na koniec Golden Horn J173. Metaliczne złoto. Wydaje mi się, że jest identyczny jak Gold Chic z serii Colors of Luxury, o którym pisałam TUTAJ.

I jeszcze cała kolorówka:
Prawda, że kolory idealne na sezon wiosna-lato?  Mnie się strasznie podobają.

Cena około 12zł.
Polecam.


7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne,zwłaszcza niebieski :) ja bym jeszcze się skusiła na J175 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Metaliczne złoto - cudo !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię złota, ale to jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podobają WSZYSTKIE :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zielony kolorek jest niesamowity.:)Jeżeli masz ochotę zapraszam do wzięcia udziału w zabawie makijażowej na moim blogu.:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...