piątek, 24 maja 2013

Cienie MIYO i Pierre Rene w akcji

Makijaż, który zrobiłam już jakiś czas temu na konkurs Pierre Rene. Przyznam szczerze, że chciałam użyć jak największej ilości cieni MIYO i Pierre Rene i trochę przekombinowałam. Nie miałam już czasu, żeby zmalować coś innego, więc wysłałam ten makijaż na konkurs. Całe szczęście jurorom się spodobał i zostałam blogerką Pierre Rene.


Dostałam taką oto pakę kosmetyków:

W najbliższym czasie na blogu pojawią się ich recenzje oraz makijaże wykonane tymi kosmetykami.

A tymczasem w sklepie Pierre Rene trwa promocja z okazji dnia matki:
oraz dodatkowo kosmetyki taniej o 20% do końca maja z kodem rabatowym:
 FB17042013
Zapraszam :-D

23 komentarze:

  1. Co to za kredka na linii wodnej? Jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wow. ale paka kosmetyków. będziesz miała czym malować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :) W pełni zasłużony tytuł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny makijaż :) i lubię firmę MIYO :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wyszlo:) lubie ich kosmetyki , podkład szczegolnie bylam z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A może jakiś smoky eyes cieniami miyo ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję:) Makijaż jest przepiękny :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest ten makijaż:) wcale się nie dziwię, że został wyróżniony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Wam dziękuję za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już raz gratulowałam na ich FP, ale się powtórzę :D gratulacje bo makijaż bardzo hipnotajzing :D. Czekam na makijaże z wykorzystaniem paki :)chociaż widzę, że postawili na same bardzo delikatne palety...Kosmetyki Miyo również będziesz dostawała do testów czy tylko PR?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do testów dostałam to co na zdjęciu , ale mam zamiar używać również cieni MIYO w swoich makijażach (tych, które kupiłam sama).

      Usuń
  11. gdzież tam przekombinowałas? czyli czeka nas wielkie malowanie, bo ja też testuję ta samą pakę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo super. Ja mam zamiar używać w swoich makijażach również tych cieni, które kupiłam wcześniej. No bo wiesz... kolorowe makijaże to coś co lubię najbardziej a tymi paletkami zrobię co najwyżej jakiegoś dzienniaka i smoka.

      Usuń
  12. omnomnom <3 cudo samo w sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...