środa, 8 lutego 2012

Płomienna iskra + makijaż

W końcu zafarbowałam te okropne odrosty. Zgodnie z zapowiedziami użyłam farby Joanna Naturia w kolorze "Płomienna iskra". Kolor wyszedł naprawdę intensywny. Nie będę się rozpisywała na temat tej farby, bo pisałam już o niej TUTAJ. Chciałam Wam się tylko pokazać w nowym kolorze i przy okazji na szybko zmalowałam makijaż do nowego koloru włosów.


Zrobiłam też szybki stepik do makijażu:

1. na całą ruchomą powiekę nałożyłam jasny zielony cień (paleta120)

2. w załamanie powieki i w zewnętrzny kącik nałożyłam ciemniejszy zielony cień (paleta120):

3. pod łuk brwiowy i w wewnętrzny kącik nałożyłam biały matowy cień (Manhattan):
4. dolną powiekę pomalowałam tymi samymi zielonymi cieniami (od wewnątrz jaśniejszym, od zewnątrz ciemniejszym):
5. na górnej powiece namalowałam czarną krechę (eyeliner Delia Onyx):
6. wytuszowałam rzęsy (tusz Wibo) a na usta nałożyłam pomarańczowoczerwoną szminkę (nie znam nazwy, chyba Ruby Rose):





Jakoś tak zieleń najbardziej pasuje mi do tego rudego. A Wy jak myślicie, jakich jeszcze kolorów powinnam używać ?






23 komentarze:

  1. Nie, nie i jeszcze raz nie! Bardzo nie lubię wyrazistego makijażu jednocześnie oczu i ust, a tym bardziej na codzień. Zawsze skupiam się wyłącznie na jednym elemencie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miszona z jednej strony masz rację i również zawsze tak mi się wydawało..
      ale tutaj wszystko tak pięknie się komponuje, że jestem w stanie odejść od tradycji :))

      Usuń
    2. popieram, ludzie narzekają na mocne kolory ust i oczu jednocześnie, to że jednym się to nie podoba a z dupy wyjęci styliści i wizażyści to odradzają to nie znaczy że mamy tego słuchać :) ja uwielbiam być cała na mocno, ot taki mój charakter i mam w nosie czy innym się podoba, ważne że ja czuje się pięknie :)

      Usuń
  2. Mi sie bardzo podoba,przy tym kolorze włosów kolorów możesz dobrac mnóstwo,jeśli chcesz by harmonizowały z nimi to wybierz ciepłe brązy,miedziany,cynamonowy,orzechowy,złoty.Z zieleni np.zielony groszek,khaki,oliwka,dla kontrastu liliowy,granat,czerń,żółty,pomarańcz,chaber,turkusowy,śliwkowy,jest mnóstwo możliwości:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się jednak bardziej podobasz w tym ciemniejszym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolor Ci wyszedł, taki intensywny. Myślę, że fiolet na powiece też by pasował do Twoich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż! <33 A co do kolorków, to może... brązowy albo żółty?
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny kolor włósów, wyglądasz tak retro:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś te odcienie zieleni nie do końca mi się podobaja, ale Tobie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowny kolor! U ciebie taki abrdziej czerwony wyszedł i tak piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Na zdjęciach wyszedł taki mocno czerwony. W rzeczywistości jest bardziej pomarańczowy :)

      Usuń
  10. min po Twojej recenzji skusiłam się na tą farbę, tylko w innym odcieniu i też ją polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny make up, taki świeży i wiosenny :). Lubie to!

    OdpowiedzUsuń
  12. szaleje za Twoimi makijażami. Oczywiście obserwuję :D Pięknie Ci w zieleni ruda pięknotko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super!!! Kolor włosów, makijaż! Wszystko świetnie do siebie pasuje! Też zamierzam pofarbować włosy na ten kolor!!!!
    ----------------------
    zapraszam do siebie podkreslajackobiecepiekno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie ci wyszedl;) moze kiedys sie na nia skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam,cudowny kolor Ci wyszedł, farba położona na ciemne włosy wyszła taka rudawo-czerwona ?? proszę odp mi na maila Pateczka515@wp.pl dzięki !!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...