czwartek, 22 listopada 2012

Lakiery Colors Of Luxury Joko

Tym razem nie oddam ich nikomu :P Moje paznokcie doprowadziłam do stanu używalności i zabrałam się za testowanie lakierów. Colors of Luxury firmy Joko  występują w 10 kolorach, lansowanych przez gwiazdy showbiznesu. Zamknięte są w bardzo eleganckich buteleczkach oraz posiadają spłaszczone pędzelki, zaokrąglone na końcach. Kolory jakie dla siebie wybrałam to Nude Elegace oraz Gold Chic, trzeci Red de Lux dostałam jako "bonus" ;).
Nude Elegance J165

Jak sama nazwa wskazuje, jest to typowy "nudziak", czyli lakier w kolorze beżowym. Jego wykończenie jest idealnie kremowe, nie posiada żadnych drobinek. Kryje bardzo dobrze już przy jednej warstwie, jednak nie potrafię pomalować pierwszej warstwy bez smug i dlatego konieczna jest druga. Bardzo podoba mi się odcień tego beżu, właśnie takiego szukałam.

Gold Chic J164
To złoto idealne!!! Nie za żółte, nie za ciemne, lekko wpadające w stare złoto. Śliczne. Wykończenie lakieru jest metaliczne. Kryje bardzo dobrze przy jednej warstwie, nie smuży, jednak drobinki zawarte w lakierze układają się w takim kierunki jak malujemy pędzelkiem, co tworzy pionowe linie na płytce paznokcia. Nie jest to mocno widoczne i nie przeszkadza mi to wcale. Taka jest chyba "przypadłość" typowo metalicznych lakierów. Wszystkie jakie miałam zachowywały się tak samo.

Red de Lux J161
Na pierwszy rzut oka to klasyczna czerwień. Na paznokciach jednak delikatnie wpada w róż. To przez fioletowe drobinki zawarte w lakierze. Są one bardzo drobne i na paznokciach  nie widać ich praktycznie wcale, dają jedynie taką różową poświatę. Sprawia to, że lakier ma naprawdę ciekawy, oryginalny kolor. Z wszystkich trzech lakierów ten kryje najlepiej. Nie smuży wcale, nawet przy jednej warstwie!!!
Wszystkie lakiery trzymały się na moich paznokciach 3 dni a czwartego je zmywałam. I to nie dlatego, że zaczęły odpryskiwać (odpryski były minimalne), ale ścierały się na końcówkach a kolor nie był już tak intensywny. Lakiery również schną tak samo. Pierwsza warstwa błyskawicznie, druga około 3minut. Zasychają całkowicie, nawet przy 3 warstwach nic nam się na nich nie odbije.

Cena około 12zł.
Polecam!

6 komentarzy:

  1. wszystkie ładne, ale chyba złotko wygrywa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się czerwień. Bardzo ładny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Złoty mi się najbardziej podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam żadnego ich lakieru;( Nudziak i złotko wyglądają super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba skuszę się na to złotko, bo wygląda super. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...