poniedziałek, 7 września 2015

KONKURS !!! Biżuteria inspirowana makijażem.

Wybaczcie, że tak zaniedbałam tego bloga :( Cały swój wolny czas poświęcam ostatnio mojej drugiej pasji jaką jest biżuteria hand-made. Z tego miejsca chciałabym osoby zainteresowane taką tematyką zaprosić do lektury mojego bloga : http://cleoandthebeads.blogspot.com/

Wraz ze sklepem internetowym Qnszt.pl organizuję tam konkurs. Pamiętacie mój pierwszy konkurs, który organizowałam z tym sklepem? Polegał on na zrobieniu makijażu inspirowanego biżuterią. Teraz zadanie konkursowe polega na zrobieniu biżuterii inspirowanej jednym z moich makijaży.
Po więcej szczegółów zapraszam --->>TUTAJ



21 komentarzy:

  1. zapraszam na mojego bloga o kosmetykach
    http://make-up-testujemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie świetnie nagrody!:-) koniecznie muszę coś stworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wróciłaś :) twoje makijaże mnie wprost zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. מיר צושטעלן אַ סגולע פֿאַר די באַהאַנדלונג פון פאַרשידן געזונט פּראָבלעמס, דורך ניצן אַ מעדיצין וואָס האט שוין צוגעשטעלט און קערל קענען היילן די קרענק גאָר.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja korzystam z produktów z wielu sklepów internetowych, ostatnio robiłam zakupy np.tutaj i jestem bardzo zadowolona, szybko i tanio :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam do was pytanie, wiecie może mleczko pszczele jak stosować ? Szukam informacji w internecie i bardzo cięzko mi znaleźć dokładne opisy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hari ini terakhir kloter 1, Kalau sampai Anda melewatkannya, Anda akan kehilangan 2 bonus senilai lebih dari 1juta

    Obat Herbal

    Obat Herbal

    Obat Herbal

    Obat Herbal

    Obat Herbal

    Obat Herbal

    Obat Herbal

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...