poniedziałek, 7 maja 2012

Brwi

Nie ma ostatnio dnia, żeby ktoś  w pracy nie zapytał mnie o to czym maluję brwi. Dostaję wiele komplementów, które przyznam szczerze trochę mnie dziwią, bo uważam, że moje "naturalne" brwi to porażka.
Przez lata stosowałam hennę. Najpierw sama henna wystarczała. Jednak z upływem lat włosków na moim łuku brwiowym zaczynało ubywać. Możecie mi nie wierzyć, ale moja depilacja tych okolic ogranicza się do wyrwania może 5 włosków raz na tydzień (albo i rzadziej). One po prostu nie chcą rosnąć. O pogrubieniu łuku brwiowego  nie ma w ogóle mowy. Jest on cienki i miejscami jakby poprzerywany. Poza henną używałam więc kredki, żeby nie było widać tego jak rzadkie i jasne mam brwi. Jakiś czas temu zamieniłam kredkę na cień i zrezygnowałam z henny.
Mój makijaż brwi krok po kroku wygląda tak:

  1. uwaga!!! tak wyglądają moje brwi bez makijażu:
2. nakładając podkład na twarz, nakładam go również na brwi:
 3. skośnie ściętym pędzelkiem maluję kształt brwi brązowym cieniem
 4. pędzlem do pudru zmiatam nadmiar cienia (nie lubię gdy brwi są zbyt ciemne):
 5. żelem do brwi maluję włoski:
 6. patyczkiem kosmetycznym zcieram nadmiar cienia i żelu (jeśli coś mi się wyjedzie nie tam gdzie trzeba):
 I gotowe:
 A oto potrzebny sprzęt:


34 komentarze:

  1. też do podkreślania brwi używam tego cienia z paletki Hean :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lepsze takie brwi niż moje krzaczory mam taki kłacz że szkoda gadać mam chyba brwi po ojcu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) moja siostra ma takie "krzaczory" i szczerze jej zazdroszczę i mam ochotę jej je ładnie wydepilować. Ale ona twarda jest i się nie daje i z takimi krzakami chodzi.

      Usuń
    2. Ja już od dawna maluję sobie brwi cieniem. Przeważnie jednym ale czasem korzystam też z innych brązów albo mieszam z czernią :)

      Usuń
    3. ja wolę krzaczory, bo można je wydepilować ładnie i są swoje własne :) jeszcze jak ciemne...

      a jak nie to trzeba właśnie umieć je podkreślić :) ja ostatnio robię hennę (żelową, nie utrzymuje się na skórze), ale i tak musze uzupełniać między włoskami kredką, zwłaszcza do zdjęć, bo na żywo inaczej to wygląda :)

      @ Cleo, super robota!

      Usuń
  3. Też mam kilka krzaczków na krzyż, które szumnie nazywają się brwiami. Dzięki za notkę, nigdy wcześniej nie ścierałam nadmiaru cienia do brwi pędzlem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje brwi też są niemalże niewidzialne ale znowu z zbyt ciemnymi nie wyglądam jak ja :/ na razie używam cienia z Inglota do brwi a wcześniej miałam paletkę z Revlonu :)

      Usuń
  4. Bardzo fajnie je podkreślasz :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super podkreślenie. Ja właśnie jestem na etapie zapuszczania ale tak jak mówisz one wcale nie chca rosnąć! No nic cierpliwie czekam może coś jeszcze z nich będzie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeja, jakie cieniutkie i jasne :( To faktycznie musisz się troszkę pobawić z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama bym się ciebie zapytała czym podkreślasz brwi,świetnie to wygląda i przede wszystkim naturalnie,też podkreślam brwi cieniem:))

    OdpowiedzUsuń
  8. no to mamy tak samo z brwiami :) moje 'nagie' są prawie identyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam naturalnie ciemne i gęste więc na szczęście nie muszę malować
    bardzo ładnie Ci to wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  10. widze ze masz identyczne brwi w kolorystyce jak ja :) Tzn ja ogolnie swoja oprawe oczu nazywam ze wygladam jak po chemioterapii nie raz sie spotkalam z opiniami jak bylam bez makijazu " Boze gdzie ty masz brwi i rzesy" :) Niestety moje brwi i rzesy sapo prostu strasznei jasne a o dziwo naturalny kolor wlosow mam ciemny blond prawie ze braz i piwne oczy wiec juz ta cala oprawa oczu mnei mocno dziwi :) I tak samo jak ty podkreslam brwi cieniem mysle ze wtedy wygladaja najbardziej naturalnie :) Probowalam kredek henny itp i zdecydowanei wybieram cien :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też do brwi używam cienia z Hean. Tylko o wiele jaśniejszego z paletki coffe twist:D

    OdpowiedzUsuń
  12. ojjj efekt jest świetny, ogromna różnia;)

    OdpowiedzUsuń
  13. sporo tego...ja brwi prawie nigdy nie maluję

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt jest świetny :) Muszę też coś zrobić z moimi brwiami, bo do tej pory używam kredki zamiast cienia. Nie maluję krechy, tylko delikatnie wypełniam moje brwi :) Ale Twoje mnie urzekły :) Muszę coś pokombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje brwi nie sa zbyt kłopotliwe, nie musze z nimi wiele robić, ale podobnie jak Ty mam czasem takie mysli tęskne by mieć ich więcej, by były grubsze i bardziej wyraziste. To ciekawie wygląda i pozwala na nieco większą swobodę niż w przypadku cienkich brwi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Brwi są tak wazną czescia twarzy, ze odpowiednie ich podkreslenie uzupelnia nasz codzienny wizerunek. Przyznam sie szczerze, że do jakiegoś czasu nie zajmowałam się swoimi jakoś specjalnie... Ale teraz z domu nie wyjdę bez podkreśleia moich brwi :p Ja do tego celu uzywam kredki (by wyostrzyć linie), cienia (by wypelnic braki i stonować kredkę) oraz wosku (by wszystko sie trzymało)
    Faktycznie masz maluśko ich naturalnie, ale przynajmniej wiesz jak je pięknie podkreślić, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mistrzostwo świata, mam nadzieję, że mnie kiedyś też się uda dojść do takiej wprawy:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic dziwnego, że każdy pyta - świetnie sobie z nimi radzisz ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozumiem Cię, bo ja moich nie depiluję wcale i ciągle marzę, żeby były trochę grubsze, a tu nic :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie sobie i radzisz z nimi i nie dziwię się, że ludzie się o to pytają. Mnie na szczęście wystarcza trochę kredki na samym końcu łuku.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja czasami tylko dotknę aplikatorem z brązowym cieniem brwi, ale przeważnie ich nie maluję, bo są dość gęste - mimo, że jasne to je nawet widać. Z bardzo pomalowanymi czuję się jak clown. :D Ale Ty to robisz świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super efekt! :)
    ja jakoś nie lubię malować brwi, bo czuję się przerysowana, ale pewnie zmienię zdanie za kilka lat :D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny efekt, zrobione brwi są naprawdę ładne i estetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy i pomocny blog :) dołączam do grona obserwatorek^^ pozdrawiam i zapraszam do obserwacji mojego bloga :**

    OdpowiedzUsuń
  25. wow! świetnie je podkreślasz - wyglądają tak estetycznie.
    Ja mam ciemne brwi i dość sporo ich, ale każda część brwi rośnie w inną stronę - nie umiem sama sobie ich ujarzmić... zresztą nie jedna kosmetyczka miała problem :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie pomalowane :) Ja też podkreślam swoje cieniem bo własne mam jaśniutkie i nie jest ich dużo...

    OdpowiedzUsuń
  27. naturalne brwi masz prawie niewidoczne, a te które sobie robisz wygladaja naprawde ladnie, nadaja ładny charakter twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super ci to wychodzi ! :) na moje szczęście ja mam bardzo wyraziste brwi :)
    z przyjemnością obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...