wtorek, 23 kwietnia 2013

Dermena Lash - Mascara

Miałam naprawdę duże oczekiwania co do tego tuszu. Liczyłam, że pomoże moim słabym i rzadkim rzęsom. Do jego zakupu skłoniło mnie kilka faktów. Po pierwsze otrzymał laur konsumenta jako odkrycie w 2012 roku, po drugie jest to produkt innowacyjny chroniony prawem patentowym, po trzecie jego skuteczność została potwierdzona w badaniach dermatologicznych, po czwarte dostępny jest w aptekach a po piąte jego cena nie jest najniższa.
Producent zapewnia, że tusz ten jako jedyny na rynku zawiera chlorek 1-matylonikotynamidu- aktywną substancję pochodzenia witaminowego, wzmacniającą mieszek włosowy, poprawiającą jego odżywienie i stymulującą odrastanie włosów. Ponadto hamuje wypadanie rzęs, zapewnia trwały makijaż. Sprawia, że wyrastające rzęsy są gęstsze, dłuższe i mocniejsze. Niestety zupełnie nie mogę się z tym zgodzić. Używałam tego tuszu przez 1,5 miesiąca i nie zauważyłam żadnych efektów. Jako odżywka nie sprawdza się ten produkt wcale. Potraktujmy go więc jak zwyczajny tusz. Ma wydłużać i pogrubiać rzęsy, długo utrzymywać się a jego silikonowa szczoteczka separować pojedyncze rzęsy. I tutaj zgodzę się tylko z tym ostatnim. Tusz ten ani nie wydłuża, ani tym bardziej nie pogrubia rzęs. Do tego jest strasznie nietrwały. Wystarczy odrobina wilgoci i tusz ląduje nam pod oczami.
Opakowanie tuszu jest bardzo proste, czarno-różowe. Otwór jest dosyć ciasny i przez to tuszu zostaje naprawdę niewiele na szczoteczce. Musimy nakładać kilka warstw, żeby zobaczyć jakikolwiek efekt. Do tego musimy uważać przy wkładaniu szczoteczki do tuszu, bo możemy nie trafić i szczoteczka nam się wygnie (mnie się tak właśnie zdarzyło).


Tusz ma dosyć mocny zapach. Przypomina mi on babcine perfumy (Pani Walewska?). Utrzymuje się on dosyć długo. Jest to jedyny tusz, którego zapach czuję po nałożeniu go na rzęsy.
Tusz ten w akcji widziałyście już w kilku moich makijażach. Tutaj, czy tutaj na przykład.
Jego cena to około 25zł.
Nie polecam !!!!

9 komentarzy:

  1. Czyli nie warto zwracać uwagi... nie lubię krótko trwałych tuszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda trochę ;( Bo zapowiadał się fajnie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy o nim nie słyszałam ale może to i lepiej

    OdpowiedzUsuń
  4. przerost formy nad treścią :p a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  5. widocznie nie na każdego tak działa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Użyłam jednego z Twoich zdjęć w swoim poście, oczywiście podpisawszy je aktywnym odnośnikiem do Twojego bloga. Jeżeli chcesz, abym je usunęła, proszę o informację - zrobię to natychmiast po jej przeczytaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosuje to od wczoraj więc się nie wypowiem ale kiedy wytuszowałam moje rzęsy tym to byłam serio z szokowana jak mi je zrobił
    A dokładnie
    LEPIEJ MI WYTUSZOWAŁAM RZĘSY NIŻ MÓJ ULUBIONY TUSZ!!!! 😱❤️
    A na dodatek rano ten efekt nadal był utrzymany
    Mam pytanko co do używania
    Rozumiem że po nałożeniu rano trzeba to zmyć prawda,
    Bo wole wiedziec do 100% zeby nie było ze jednak źle sądzę
    A co do efektów zobacze pozniej :D
    Słyszałam ze trzeba używać 3 miesiące około by uzyskać efekt

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...