sobota, 8 września 2012

Kwiecisty Konkurs - wyniki

Pora na ogłoszenie wyników mojego konkursu.
Jeszcze raz wszystkim dziewczynom dziękuję za zgłoszenia :* Choć wszystkie Wasze prace bardzo mi się podobały wybór zwycięzcy nie był trudny. Zwycięża dziewczyna, która najbardziej trafiła w mój gust (ale i Wasz również), która najbardziej oddała temat tego konkursu. Aniu gratuluję ! Nie mogłam zdecydować się, która z Twoich prac podoba mi się najbardziej. Te 3 podobają mi się tak samo:
Drugą nagrodzoną osobą, którą wybrała maszyna losująca jest Sylwia:
Tak jak pisałam wcześniej, każde Wasze zgłoszenie zwiększało Wasze szanse na wygraną. Tak więc niech nikogo nie dziwią powielające się imiona w maszynie losującej.

No i na koniec nagroda dla osoby, która zgłosiła się na Facebooku. Tutaj zgłosiły się tylko dwie panie. A nagroda wędruje do Marty M. :
Wszystkim dziewczynom gratuluję :) I proszę o przesłanie danych do wysyłki na adres cleo8080@gmail.com

6 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Ani! (;
    W pełni zasłużyła na pierwsze miejsce.
    Dla Marty również graty.

    Szkoda tylko, że było takie małe zaangażowanie ze strony innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dostałam paczuszkę (;
      Jak na okres kiedy jestem chora, idealne pocieszenie. (;

      Usuń
    2. Cieszę się, że choć trochę poprawiłam Ci humor :) Zdrówka życzę :*

      Usuń
  2. Zapraszam Serdecznie do mnie. Do wygrania bizuteria BIK BOK. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...