poniedziałek, 16 lipca 2012

Biotebal 5


O moich problemach paznokciowych pisałam już wiele razy. Od zawsze były cienkie, kruche i łamliwe a do tego strasznie się rozdwajały. Wydałam już chyba majątek na różne odżywki do paznokci czy suplementy diety. Te pierwsze jeszcze pogarszały stan moich paznokci. Jeśli chodzi o suplementy to zazwyczaj zażywałam takie zawierające w swoim składzie skrzyp, ale dopiero niedawno gdzieś przeczytałam, że one działają dopiero po roku regularnego stosowania. Aż taka cierpliwa to ja nie jestem. Na ogół, gdy po dwóch miesiącach nie widziałam efektów dawałam sobie spokój. Doszłam więc do wniosku, że skoro nic na mnie nie działa, to już nigdy nie będę wydawała pieniędzy na ratowanie swoich paznokci.
Nigdy nie mów nigdy!!! Gdy zobaczyłam w telewizji reklamę leku Biotebal, po prostu nie mogłam się oprzeć. Pan występujący w niej mówił tak przekonująco. Pomyślałam sobie: kurcze, jak to mi nie pomoże, no to już nic mi nie pomoże. I fruuu, pobiegłam do apteki. Kupiłam tabletki Biotebal o zawartości biotyny 5 mg. Początkowo trochę zdziwiło mnie maleńkie opakowanie a w nim maleńkie tabletki. Wszystkie suplementy jakie do tej pory zażywałam były dosyć spore i ciężkie do połknięcia. Tutaj takiego problemu nie ma.
Opakowanie zawiera 30 tabletek, co starcza na 30 dni kuracji. Jeśli chodzi o działanie, to uwaga, teraz napiszę coś w co mnie samej do tej pory ciężko jest uwierzyć: po trzech dniach moje paznokcie przestały się rozdwajać!!! To cud!!! Po 30 dniach są o wiele twardsze niż kiedykolwiek, nadal się nie rozdwajają a do tego ładnie błyszczą. Poza tym rosną szybciej. Wyglądają po prostu zdrowo. Pozostaje mi jedynie mieć nadzieję, że efekt ten utrzyma się jak najdłużej.
Efekty stosowania Biotebalu zauważyłam też na swoich włosach. Zaczęły troszkę mniej wypadać przy myciu oraz podobnie jak paznokcie szybciej rosną. Od ostatniego farbowania minęło 1,5 miesiąca. W tym czasie zazwyczaj mój odrost miał 1,5 cm długości, teraz ma on około 2 cm. Strasznie mnie to cieszy, bo szybciej osiągnę wymarzoną długość włosów :).
 Myślę, że jakiś czas powtórzę kurację, bo naprawdę dobrze zrobiła moim paznokciom i włosom.

Moje paznokcie wyglądają teraz tak:
Żałuję, że nie zrobiłam im zdjęcia przed rozpoczęciem kuracji :/ Musicie mi wierzyć na słowo, że wyglądały strasznie.

Cena około 30zł.

6 komentarzy:

  1. kurcze jakoś nigdy nie byłam przekonana do tabl., ale jak piszesz, że są efekty to muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem w stanie sobie wyobrazić jak mogly wyglądać Twoje paznokcie, gdy patrzę na swoje ;/ były ładne przez 3 miesiące i znowu powróciły do swojego okropnego stanu. Może i ja się przekonam do tych tabletek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam identyczny problem... Wina lakierów. Moje pazurki nie znoszą takiej chemii. Przypadkiem kupiłam odżywkę-lakier Simple Beauty conditioner miracle nail 10 w 1.
    Wystarczyły dwa tygodnie i pazury przestały się rozdwajać. Do teraz jestem w szoku!!! dałam 9zł :) komedia

    OdpowiedzUsuń
  4. skład prosty i świetny, nie znam tego preparatu ale super się zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę go wypróbować, bo moje pazurki to jakiś koszmar :(

    OdpowiedzUsuń
  6. z czystym sumieniem mogę przyznać Ci rację! Ja zaczęłam stosować biotebal z zamiarem poprawy kondycji włosów za radą fryzjerki. Po ok 3 tygodniach pojawiło się na mojej głowie mnóstwo króciutkich włosków. Ucieszyło mnie to bardzo, ale jeszcze bardziej byłam w szoku widząc, że nagle nawet zamiast krótkich, porozdwajanych moje paznokcie są piękne, długie i mocne! Byłam tym bardziej zaskoczona bo kompletnie nie nastawiałam się na taki efekt. Polecam gorąco wszystkim! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...