poniedziałek, 14 maja 2012

Oddam w dobre ręce

Jakiś czas temu firma Joko przysłała mi trzy piękne lakiery do testów. Niestety stan moich paznokci od jakiegoś czasu jest na tyle fatalny, że napisanie rzetelnej recenzji jest po prostu niemożliwe.
Postanowiłam więc oddać te trzy cudeńka innej, chętnej do ich zrecenzowania blogerce.
Wszystkie chętne dziewczyny proszone są o zgłaszanie się w komentarzu pod tym postem podając link do swojego bloga oraz krótkie uzasadnienie, dlaczego właśnie jej powinnam te lakiery wysłać.
Na Wasze zgłoszenia czekam do niedzieli tj. 20 maja 2012 (włącznie). Po tym czasie wybiorę jedną osobę, do której wyślę przesyłkę.
Ważne! Wysyłam wyłącznie na polskie adresy.

32 komentarze:

  1. Cóż, 28 maja przylatuje do Polski na dwa tygodnie, wiec fajnie byłoby wtedy dostac od mamy paczuszke. Lakiery są śliczne, i na bank bedą miały u mnie dobrze
    http://little-mirror-on-the-wall.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaaaa
    cudne lakiery, uwielbiam malować pazurki, sprawia mi to ogromną radość, szczególnie wtedy kiedy jeszcze tworzę wzorki itp.
    chętnie je przetestuję, a swoje wrażenia opisze na blogu:

    http://kolorowoipachnaco.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią przygarnęłabym te lakiery, ponieważ nie mam żadnego z tej firmy a z chęcią bym wypróbowała i dała znać na blogu co o nich sądzę :)Wyglądają bardzo fajnie.
    http://kosmetykiwgmarchewy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo matulu, jakie cudowne kolory!
    Chciałabym przetestować te lakiery, bo jeszcze przenigdy nie miałam żadnego z Joko. Strasznie ciekawi mnie ta marka, miałam jedynie bazę pod cienie tej firmy i jest rewelacyjna! Zapewne z lakierami będzie tak samo. :) Od jakiegoś czasu mam wizję przeróżnych wzorów na moich paznokciach, ale niestety mam tylko kilka lakierów: pistacjowy, jasno-niebieski, brązowy i pękający różowy. Z żółtym, turkusem i czerwienią mogłabym wyczarować jakieś cudne, letnie wzorki. <3 Dzisiaj zrobiłam z moimi paznokciami tylko tyle, ile mogłam - urocze kropeczki, które zaraz będą na moim blogu. Mam nadzieję, że z nowymi lakierami mogłabym się popisać lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem bardzo chętna :) mój blog www.visage.pinger.pl nigdy jeszcze nie testowałam nic firmy Joko i mimo że jestem wizażystką prowadzącą w miarę możliwości bloga makijażowego to nikt nie chce dac mi nic do testów :( nawet wacika :P poza tym zakochałam sie w tych kolorach i jestem Twoją wierną obserwatorka na FB :D

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie wypróbowałabym lakiery tej firmy, bo jeszcze nie miałam przyjemności

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym wypróbowała. Jeszcze nie miałam okazji dorwać tych lakierów a moja mania się szerzy ;d
    http://wiolka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem chętna, a czemu? Bo zaczynam stawać się lakieroholiczką i jako lakieroholiczka pragnę zdobywać większą ilość lakierów, bardzo lubię malować paznokcie i recenzować lakiery,a moje opinie są zawsze rzetelne. Przyznam się też, że posiadanie większej kolekcji lakierów wpłynie na większe powodzenie mojego planu wykonywania lakierowej biżuterii :)
    PS. lakierów Joko jeszcze nie mam, a szczególnie podobają mi się te kolorki. Mój faworyt to ciemny turkus :)

    http://kawaii-doll-kawaii-doll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się i ja. Co prawda nie jestem typowo kosmetyczną blogerką, ale chętnie przetestuję lakiery. Powody są dwa:
    1. Nie testowałam nigdy produktów JOKO.
    2. Jestem na odwyku kosmetycznym i od stycznia nie kupiłam ani jednego lakieru... można powiedzieć, że jestem na lakierowym głodzie ;)

    starlightparade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. http://elizabeth-harmony.blogspot.com/

    Mam lakiery tej firmy (konkretniej aż dwa) i myślę, że byłabym w stanie dokładnie je przetestować i zrecenzować. Oczywiście gdybym miała szansę na to by je otrzymać. :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło było by przygarnąć te trzy skarbeńki :)
    Lakierów firmy Joko nie miałam jeszcze przyjemności przetestować, ze względu na bardzo małą ich dostępność w moim miasteczku.

    Uwielbiam lakiery do paznokci tak jak uwielbiam malować paznokcie :)

    Mój blog: http://nameless13.pinger.pl/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. www.kotogrodnika.blogspot.com

    Krótko ma być? Hmm, lubię lakiery Joko i lubię mocne kolory, więc chętnie potestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłoby dla mnie przyjemnością móc przetestować te lakiery, ponieważ:
    1) nie spotkałam się jeszcze z firmą Joko, nie malowałam nigdy tymi lakierami, co budzi we mnie lakieroholiczną złosć ;)
    2) z tego co widzę środkowy kolor to taka ala'musztardka - choruję na brak takiego odcienia!
    3) wszystkie trzy baaardzo mi się podobają, i myślę, że w którymś z moich pudełeczek znalazłyby przyjaciół i czuły by się u mnie dobrze, a moje matczyne serdusio otuliłoby je najmilszą troską :).

    www.lidzia007,blogspot.com

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. moje pazanokcie też są zbyt słabe ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodów jest wiele ale nie wiem czy są bardziej przekonujące niż pozostałych :)
    1. Śliniłam się już na widok zdjęć reklamowych.
    2. To byłby mój pierwszy raz ]:-> z lakierami Joko.
    3. Moje paznokcie przeszły mały odwyk lakierowy i kurację, aktualnie aż się proszą o pomalowanie ale jeszcze nie mam lakieru który godny byłby zakończyć odwyk.
    4. Nie wiem dlaczego ale spojrzałam na zdjęcie i wyobraziłam sobie kolorowe paski na moich pazurkach, pokusa takiego mani jest tak wielka, że jeśli nie w moje łapki wpadną to sama je kupię : D

    runbehindme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie przygarnęłabym do siebie te maleństwa ponieważ uwielbiam eksperymentować kolorami, maluję również paznokcie innym dziewczyną/panią więc te 3 cudeńka bardzo by mi się przydały, a i uśmiech na twarzy tych kobiet by zagościł. Jest również kwestia tego typu, że nigdy nie miałam okazji testować kosmetyków firmy JOKO, a to jest moja szansa! Rzetelne recenzje pisać też potrafię ponieważ uwielbiam dzielić się moim zdaniem z innymi;) Mój blog to:

    http://www.uroda-make-up.blogspot.com

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym wypróbować te lakieru firmy JOKO, ponieważ nie miałam wcześniej okazji ich przetestować. O ile dobrze kojarzę to są one dość drogie, wiec ani nie patrzę na lakiery z wyższej półki. Będzie bardzo miło jeśli moja kolekcja powiększy się o nowe lakiery.

    Prowadzę bloga paznokciowego już od ładnych paru lat
    http://www.basevehei.blog.onet.pl

    Serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  19. Paznokciowy świrek nie daje mi żyć, stale szepce do uszka żebym wypróbowywała nowe kolorki, no i teraz też mnie dręczy.. Takie niesamowite odcienie.. Nie ma opcji żeby pozwolił mi przejść obok takiej okazji obojętnie.. Zgłoszę się.. Może jak się uda, to choć na jakiś czas go zaspokoję :D

    Yasinisi
    yasinisi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie ale w cuda nie wierzę mi tam to się nie trafi

    OdpowiedzUsuń
  21. Z wielką radością przytuliłabym te 3 skarby :> U mnie zamieszkałyby w szufladzie, razem ze swoimi kolegami i koleżankami w innych kolorach. U mnie dobrze by się czuły na paznokciach. Kochałabym je.
    ają piękne kolory, których brakuje mi w kolekcji. Kto by ich nie chciał?! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie przygarnęłabym te przybłędy i zaprzyjaźniła z resztą moich lakierów, uważam, że w takim towarzystwie czułyby się bardzo dobrze, w dodatku miałam kiedyś jeden lakier z joko i bardzo go pokochałam, więc pewnie te też od razu pokocham, obiecuje, że będzie im dobrze i będę się nimi opiekować, co z wielką chęcią uwiecznię na zdjęciach ;))

    Candice
    mangue@onet.pl

    http://myownbeautyspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też chętnie przygarnęłabym te lakiery:) Dlaczego? Bo jestem lakieromaniaczką, uwielbiam malować paznokcie i takich kolorów jeszcze nie mam, poza tym aż wstyd się przyznać, ale nie mam żadnego lakieru z Joko.
    Na blogu możesz zobaczyć jak wyglądają moje pazurki i czy nadają się do recenzowania Twoich lakierów:)

    cosmeticsfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się :)
    Bardzo chętnie przetestuję, bo uwielbiam lakiery do paznokci, a te aż się garną, żeby wpaść w moje łapki, a w zasadzie na moje pazury :D

    http://bajzelkosmetyczny.blogspot.com/
    lullaby.for.you@gmai.com

    OdpowiedzUsuń
  25. hmmm bardzo fajnei byloby przetestowac te lakiery bo takich kolorow nei mam w swojej kolekcji zreszta jak chyba kazda z nas lubei dostawac prezenty :)
    mika-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się :)

    Chętnie bym przygarnęła, zwłaszcza że w czerwcu wyjeżdżam. Miałam bym czym malować pazurki w czasie urlopu. Może bym nawet cioci, albo kuzynce raz pomalować pazurki pozwoliła dla porównania czy na pewno u nich będą wyglądały tak bosko jak u mnie :P

    http://avonagain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się :)

    Chętnie przygarnę te lakiery ze względu na to, że nawet jak pisałam w ostatniej notce jestem totalną lakieromaniaczką :)Uwielbiam malować paznokcie, a te 3 lakiery są genialne strasznie podobają mi się kolory. Do tego ostatnio odbudowałam swoje pazurki i ładnie zapuściłam. Poza tym mój blog jest nowy i bardzo chętnie zrobiłabym recenzję nowych trzech lakierów :)

    http://outside-glass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się:)

    Powodów jest kilka, przede wszystkim mój blog jest typowo lakierowy, po drugie nigdy nie miałam lakierów Joko, strasznie mnie ciekawią ale u mnie w mieście są trudno dostępne... Odpowiedź jest być może banalna, co druga dziewczyna podaje takie powody jednak traktuję lakiery z uczuciem (wiem, być może to jakaś choroba?;D), gdybym mogła sobie pozwolić, to na pewno zrobiłabym osobne pomieszczenie w domu na Pokój Lakierowy:) W przyszłości będę do tego dążyć:)

    www.mavia-nails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam sporo lakierów ale jeszcze nie mam ani jednego z JOKO... bardzo chętnie bym je przetestowala samodzielnie i miło by było wreszcie coś wygrać...

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się :)

    www.mavia-nails.blogspot.com

    Jest wiele powodów, dla których chciałabym przetestować lakiery Joko. Nigdy nie miałam lakieru Joko, jakoś nigdy nie trafiłam na nie u siebie w mieście. Jestem lakieromaniaczką, uwielbiam malować paznockie. Prowadzę typowo lakierowy blog, lakiery to moje drugie życie, gdybym mogła to wygospodarowałabym osobne pomieszczenie jako "Pokój Lakierowy", w którym mogłabym spokojnie malować paznokcie i oglądać lakiery godzinami... Wiem, że powody, które podałam są dość banalne i co druga bloggerka użyje takich samych, ale powiem krótko - każdy lakier traktuję z uczuciem i na pewno te trzy cudowności będą miały u mnie dobrze... :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja chętnie zrecenzuję :) Prowadzę bloga od niedawna ale chętnie podzielę się moimi wrażeniami na temat lakierów z serii Joko :) Adres mojego bloga: www.mysiblog.blogspot.com

    Chciałabym przetestować te lakiery ponieważ nigdy nie miałam lakierów z tej firmy, zazwyczaj nakładam lakier sam bez niczego (bez bazy pod lakier, bez top coata) więc byłabym w stanie rzetelnie ocenić trwałość lakieru. Bardzo lubię malować paznokcie na różne kolory, nie posiadam wielkiej lakierowej kolekcji (w porównaniu z lakieroholiczkami) dlatego aż 3 nowe kolory niesamowicie wzbogaciłyby moje zbiory i zapewne były często używane :) Niesamowicie podoba mi się niebieski i pomarańczowy z odcieni które proponujesz, nie mam żadnego z tych kolorów.

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...