środa, 30 maja 2012

Lakiery Hean - wiosna/lato 2012

Firma Hean wpadła na wspaniały pomysł stworzenia kolekcji lakierów z współudziałem internautek. To my zgłaszałyśmy swoje propozycje kolorów, jakie chciałybyśmy zobaczyć w wiosenno-letniej kolekcji. I oto jest limitowana kolekcja, składająca się z 8 lakierów w bajecznych kolorach:






Zielenie:
- limba
- daffodil

Pomarańcze:
- brick look
 - pastelowa morela

Czerwienie:
- czerwona papryka
- divine strawberries

Brąz i drobinki:
- drobinki
- karmel

Wśród całej tej kolekcji jest i moje dzieło. Uznałam, że nie może w niej zabraknąć zielonego koloru, który najbardziej kojarzy mi się z wiosną. Oto moja Limba:

Jednak najbardziej podobają mi się te trzy kolory:

A Wam które najbardziej przypadły do gustu?

Lakiery można kupić w sklepie internetowym Hean KLIK
Cena 4,99zł

12 komentarzy:

  1. również najbardziej podobają mi się kolory, które i Ty wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że Twój kolor znalazł się w tej grupie:) mój tez był super:P (foch na hean'a że mnie nie wybrali)..

    mam takie wrażenie jak patrzę na te lakiery, że odbiegają kolorystycznie od wiosennych kolekcji konkurencji.. ciekawe jak się będą sprzedawać

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten z drobinkami.

    Może się na niego skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się na tą naszą kolekcję napatrzeć nie mogę :D
    Póki co przetestowałam Daffodil i Drobinki (akurat mam ten zestaw na pazurkach), ale już się zabieram za kolejne.. Tylko fotek brak, bo po pracy światło nie dopisuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też mam w planach jako pierwsze wypróbować te same dwa :) Tylko paznokcie trzeba do ładu doprowadzić :(

      Usuń
  5. Drobinki zawładnęły moim sercem;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najgłośniej woła do mnie ten z drobinkami :D Może być bardzo ciekawy ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam już drugi dzień i nie ma odprysków, chodź ich nie oszczędzam. Morelowy też mi się podoba, a twoją limbę mam na paznokciach stóp.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się Twoja Limba :) Lubię taką zieleń. Tylko, żeby też na pazurkach była taka ciemna, intensywna.
    Poza tym Daffodil i pastelowa morela.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...