środa, 6 listopada 2013

Ogłoszenie dot. konkursu

Tak długiej przerwy w blogowaniu nie miałam chyba jeszcze nigdy, ale niestety zeszły miesiąc upłynął u mnie pod znakiem biegania po lekarzach :( Jak nie z sobą to znowu z dziećmi i tak w kółko. Mam nadzieję, że w listopadzie uda mi się nadrobić zaległości. Z tego co zauważyłam u Was z czasem/zdrowiem też było chyba licho, bo otrzymałam zaledwie kilka zgłoszeń do mojego konkursu. Dlatego postanowiłam dać Wam jeszcze tydzień czasu na zmalowanie czegoś. Zatem konkurs przedłużam do 12 listopada 2013.

6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że już dobrze ze zdrowiem <3 Może uda mi się wyrobić w czasie i coś "stworzyć" :) Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompletnie o tym konkursie zapomniałam, dobrze że przypomniałas i przedłużyłas konkurs.! (;
    Jutro się biore do roboty - chociaż pogoda zdjęciom nie sprzyja.
    Zdrówka dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to super ze konkurs przedłużony bo już bałam się że nie dam rady Powrotu do zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że nie tylko mnie dopadła przerwa w blogowaniu. Ja teraz odkurzam wszystkich stare posty i czytam... a jest co czytać, zwłaszcza jak się nie było 3 miesiace... i zauważyłam, że już masz takie dłuuuugie włosy :) i nie jesteś ruda, tylko blond. I powiem Ci, że ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...