sobota, 5 października 2013

Konkurs urodzinowy !!!!!!

 
Z okazji spóźnionych 4 urodzin bloga (były w sierpniu) oraz zbliżających się moich urodzin mam dla Was konkurs makijażowy :). Zadanie polega na wykonaniu makijażu inspirowanego przyjęciem urodzinowym (tortem, słodyczami, serpentynami itd.). Wasze prace mogą być totalnie odjechane, jednak wolałabym, żeby mieściły się one w granicach makijażu a nie facepaintingu.
Wasze prace wysyłacie na maila cleo8080@gmail.com. Zgłoszenie powinno zawierać 3 zdjęcia: zdjęcie całej twarzy, zdjęcie oka z bliska oraz zdjęcie, na którym trzymacie karteczkę z napisem "konkurs urodzinowy u Cleo80". Swoje prace możecie publikować na  blogach, jednak musicie zaznaczyć, że jest to makijaż wykonany dla mnie :P
Konkurs rozpoczyna się dzisiaj tj. 05.10.2013 i trwa do 05.11.2013 (włącznie). Kilka dni później ogłoszę zwycięzcę. Możecie wysyłać tyle prac ile chcecie. Zgłaszając się do konkursu wyrażacie zgodę na publikację Waszych zdjęć/wizerunku na moim blogu oraz stronie na Facebooku. A teraz nagroda:
Zestaw kosmetyków Pierre Rene i MIYO, w skład którego wchodzą:
- dwa lakiery piaskowe
- 3 cienie MIYO
- żelowy eyeliner
Zegarek Geneva w pięknym czerwonym kolorze
Pędzelek Zoeva
Perełkowa bransoletka


I na razie to tyle. Jeśli będzie duże zainteresowanie konkursem dorzucę coś jeszcze, albo zmontuję nagrodę dla kolejnej osoby. Jeśli zgłosi się mniej niż 7 osób konkurs uważam za nieważny!!!
Nagrody jak zawsze wysyłam tylko na terenie Polski.
W razie jakichkolwiek pytań piszcie na maila podanego wyżej.

Powodzenia.

13 komentarzy:

  1. Ja Cleuś u ciebie uwielbiam brać udział w konkursie ,mam bardzo miłe wspomnienia ,a ze jeszcze w dodatku będzie to za sprawą urodzin bloga i twoich na pewno coś zmaluję ;)*I zachęcam pozostałych ,odkurzamy pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie :* Wiedziałam, że na Twój udział zawsze mogę liczyć :D

      Usuń
  2. Konkurs rewelacyjny, aż chce się wziąć udział:)
    Najlepszego z okazji urodzin:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio roi sie od konkursów na blogach. I chętnię wezme w Twoim udział.
    Moża wysłać tylko jedną pracę? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz wysłać ile prac chcesz :) Nie ma limitu.

      Usuń
  4. Przede wszystkim - gratuluję wytrwałości w blogowaniu. Sto lat! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może spróbuję swoich sił :) gratki że tak długo prowadzisz bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego :) Mam nadzieję, że uda mi się wyleczyć buzię i uda mi się zmalować coś dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. 10000 latek gratuluje wytrwałości Ja dopiero zaczynam :)) Fajny konkurs Biorę się do roboty bo fajne nagrody są i zapraszam do mnie
    http://thekatharinaa.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...