środa, 31 października 2012

Happy Halloween

Dzisiejszy dzień nie może obejść się bez upiornego makijażu, więc i ja mam taki :D Mimo, że nie przepadam za świętami importowanymi do nas z innych krajów dałam się namówić przez swoje dzieci, żeby jakoś ten dzień uczcić. I tak oto jest dynia i ciasto ... marchewkowe (z dyni wyszedł zakalec :/), dzieło mojej córki:
 Jest i wspomniany makijaż:

Stepik do tego makijażu możecie zobaczyć na portalu MilionKobiet

 Obiecałam córce, że pokażę też jej pająka :D Pająk by Maja ;)
 A Wy lubicie to święto? Obchodzicie?

21 komentarzy:

  1. świetny pomysł, taki inny.
    No i pająk pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pająk rewelacja:) Córcia ma talent:)


    U mnie na blogu post o poszukiwaniu testerek, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu córki :)
      Przyznam szczerze, że zraziłam się do firmy Mariza. Kiedyś się zapisałam, potem miałam problem z zalogowaniem się na stronie, napisałam do nich o pomoc i nie uzyskałam żadnej odpowiedzi :/ Kontakt z nimi to jakaś masakra.

      Usuń
  3. Piękny makijaż, świetne cieniowanie:)
    Pająk też niczego sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O w końcu jakieś odejście od konwencji! Makijaż nie czarno-biało-czerwony, ale pojawił się kolor :) I to mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, właśnie o to mi chodziło, żeby nie zrobić setnego makijażu w tych właśnie kolorach ani też żadnych poparzonych czy zmasakrowanych twarzy :)

      Usuń
  5. Ja nie obchodzę takiego "święta", ale makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż! Co do Halloween, to uważam, że wszystko jest dla ludzi. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zabawic się skoro trafia się okazja. Dopóki nie robi się tym krzywdy innym, w moim odczuciu nie ma powodu do obaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Masz rację, wszystko jest dla ludzi :)

      Usuń
  7. Ja także ze względu na dzieci obchodzę :) Dzisiaj nawet zostałam "zmuszona" pomalować kilkoro dzieciaków na halloweenową zabawę ;)
    Szkoda że wcześniej nie widziałam twojego makijażu - pewnie bym zgapiła ! Świetny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Niestety dopiero wczoraj wieczorem pojawił się do niego instruktaż na stronie MilionKobiet :(

      Usuń
  8. Świetny ;D A córcia idzie w ślady mamy ;] Super pająk ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Córcia ma ogromne zdolności plastyczne, większe niż mama :/ Nawet ja nie potrafię tak rysować jak ona.

      Usuń
  9. Świetny makijaż i pająk uroczy! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...